eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe › Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
  • Data: 2010-03-17 09:39:41
    Temat: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: krzysiek <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:

    > Ale pier...olisz!
    > Niedzielny kierowca się odezwał czy jak?

    nie jeżdżę bardzo dużo, ale te 20 tyś rocznie zrobię i dużo widzę na
    drogach. Nie raz miałem sytuacje awaryjne przez frajerów, którzy w dupie
    mają jakiekolwiek przepisy, np. wyprzedzanie na trzeciego na ciągłej
    linii, gdy z naprzeciwka w tym samym kierunku idzie pieszy, itp.

    W poście jest informacja że gość już nie pierwszy raz olewa zapłatę
    mandatów, no bo przecież w innych bankach nie zablokowali mu wszystkich
    kont.
    Sorry, ale nie mam oporów krytykować takich zachowań.
    Btw. kolego Valdi, czemu się tak irytujesz :)

    --
    Krzysiek