eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe › Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
  • Data: 2010-03-17 06:33:30
    Temat: Re: Jak mBank premiuje swoich klientow - im masz wiecej rachunkow w tym banku tym bardziej dostajesz w dupe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > a komornik moze wniesc o zablokowanie kwoty wyzszej niz dług?
    > Bo wnoszac o zablokowanie kwoty x na wszystkich kontach de facto cos
    > takiego robi.

    De facto nie.

    > Nie powinien wniesc o zablokowanie piniedzy na kontach delikwenta do kowty
    > długu?

    Czyli co, delikwent ma 100 kont, to zajmuje się 100 razy po 5zł? I
    jak na konto wpłynie 5zł, to zabiera mu się tylko 5zł?

    Jeśli na kontach są pieniądze, to w sumie komornik zabiera tyle, ile
    wynosi tytuł wykonawczy. Ale jeśli konta są puste, to każde z nich jest
    potencjalnie zajęte na kwotę długu, a że bank w systemie zapisuje sobie
    "-500" przy każdym koncie, to nie oznacza, że tyle zajął. Z oczywistych
    względów zajęcie na pustym koncie=0.

    --
    Liwiusz