  • Data: 2002-08-29 06:52:00
    Temat: Re: Jak mBank stracil na swojej ostatniej decyzji
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze AMRA :
    > Pytanie 0 czy tak wszyscy postiapa jak Ty?> Watpie.
    > Ja tez mam karte do eMAXa - darmowa :) A uzywalem jej moze.. hm z raz? Od
    > ostatniego wznowienia ani razu.. Ogolnie praktycznie nie place kartami z
    > mBanku

    Mnie eMax od początku służy za sejf na pieniądze. Na eMaxa schodzą
    wszystkie wypłaty i wpływy, a że nie mam do niego karty, to pieniądze
    są bezpieczne. Do wydawania forsy służy eKonto, do którego kartę mam,
    a na którym średnie saldo to kilkadziesiąt złotych ;)
    Tak że akurat ta opłata mało mnie obchodzi - dopóki delfin do ekonta
    jest darmowy, jestem zadowolona. A i podwyżka ceny ekarty o 5 zł
    też jest do przeżycia, po gromkich zapowiedziach spodziewałam się,
    że mBank podniesie ją do jakiejś niebotycznej sumy.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/