  • Data: 2004-02-08 00:26:25
    Temat: Re: Jak podzielic kasę na kilka lokat
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jason <J...@u...torun.pl> napisał:

    > Kochani, to przeciez BANALNE a mielicie to juz drugi dzien.

    Jasne, jak będę miał w adresie @uniwerek.pl
    to dla mnie też będzie BANALNE :)))
    A że nie mam, to musiałem sobie zrobić
    areobik mózgownicy :) (jeszcze mi się trochę kopci ;) )

    No i jak mogłeś podać odpowiedź zanim skończyłem sie męczyć?;-)))
    wyszło na to, że znów wyważałem otwarte drzwi ;(

    A poza tym, jaki tam drugi dzień, jeszcze nie świta ;)

    a nie powinno być najpierw CBDU ?;-)))