  • Data: 2004-02-09 10:52:40
    Temat: Re: Jak podzielic kasę na kilka lokat
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS2. Koleżanko Glenn, jak się dobrze wczytasz w mój pierwotny post to
    jednak
    > stwierdzisz, że nie zmieniałem założeń. Kilka osób mimo, że nie podało
    > prawidłowej odpowiedzi dokładnie zrozumiało sens zadania.

    Kolego tensor ;-))) Oświadczam koledze ;-) , że zrozumiałam treść zadania i
    nie czepiam się kolegi ;-) w sprawie założeń z powodu podania błednego
    rozwiązania ;-))) Jakkolwiek podawanie dodatkowych założeń (a to lokaty na
    konkretny termin, a to dodatkowy warunek o braku mozliwości ponownego
    lokowania środków) jest troszeczkę kolego dziwne ;-) Ubolewam tez nad sobą,
    że wiedza z matmy na poziomie szkoły średniej mi na tyle wywietrzała;-)))
    Pomimo tego nadal poddaję w wątpliwość praktyczny sens rozwiązywania tego
    typu problemów (poza odświeżeniem wiadomości o ciągach i pewną gimnastyka
    umysłową). Przypomina to jakże chwalebne rozwiązywanie zadań z fizyki o
    pociągach z miasta A do miasta B ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn