  • Data: 2003-07-06 09:22:55
    Temat: Re: Jak przeslac $ na PayPal?
    Od: "AG" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    news:slrnbgf05h.303.miernik@szrenica.ctnet.pl...

    > I co sie dzieje dalej?
    >
    > Paypal pisze do banku klienta:
    >
    > "Hej Bank, przeslijscie nam dolara z jego konta pana Andrew Smith na
    > nasze. Pan A.S. nam pozwolil. "
    >
    > I bank tak po prostu wykonuje operacje?
    >
    > Przeciez to jest paranoja!
    >
    > To kazdy moze tak powiedziec bankowi, i wybrac sobie kase dowolnej osoby!
    > Dowolna osoba moze napisac do banku:
    >
    > "Hej Bank, Pan Smith mi pozwolil wziasc 1000$ z jego konta
    > 15523287-90794820192354, przelej mi je do Wxyz Bank
    > 90723322-13733661909267."
    >
    > A jak sie okaze ze pan Andrew Smith wcale takiej zgody nie wyrazal, to
> [...]

    Pay Pal ma podpisane umowy z bankami. Nie wszystkimi. Ich lista znajduje sie
    na ich stronie. Nie wiem jak oni to robia, ale sciaganie kasy z konta
    czekowego w USA odbywa sie pewnie na tej samej prostej zasadzie co placenie
    czekiem w sklepie gdzie tez nastepuje jego weryfikacja.
    I to nie jest zadna paranoja. Nie musiasz tego podawac, wowczas nie bedziesz
    mial pelnej weryfikacji. To Twoj wybor czy chcesz miec ograniczenia na Pay
    Pal i byc np. zablokowanym. Do tego oni nie maja prawa wziasc z Twego konta
    $1000. A co najwyzej kilkadziesiat centow lub deczko ponad $ i maja tak w
    umowie, ze pobieraja ta kase wylacznie w celu weryfikacji i jest ona zaraz
    zwracana klientowi, wiec co tu dziwnego? Moze czas aby w koncu w Polsce
    serwisy aukcyjne nauczyly sie eliminowac oszustow i naciagaczy.