-
Data: 2006-06-07 22:44:32
Temat: Re: Jak rezygnowałem z KK w BPH
Od: "Bierul" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
news:e67g5t$t8a$1@inews.gazeta.pl...
> Po ponad roku posiadania MC w BPH podjąłem decyzję o rezygnacji z karty.
> W tym celu udałem się do odziału na Cieszkowskiego w Warszawie.
> Powiedziałem że chcę rozwiązać umowę karty kredytowej.
> I tutaj następuje zonk. Opiszę jak wyglądała procedura...
> 1. Pani obsługująca prosi mnie o kartę
> 2. Sprawdzenie numeru karty w systemie, numeru klienta itd.
> 3. Pani obsługująca ZAMYKA kartę i drukuje potwierdzenie
> 4. Na potwierdzeniu widzę moje istotne dane osobowe (pesel, adres
> zameldowania, numer klienta, nazwisko panieński matki), po czym Pani mnie
> pyta o adres, który i tak widzę na kartce
> 5. Podpisuję oba potwierdzenia i swoję dostaję do ręki
>
> Ani razu nie poproszono mnie o _żaden_ dokument tożsamości.
> Karta została na dobrą sprawę zamknięta tylko dlatego, że ją miałem.
> Do tego powiedziano mi że rachunek karty będzie jeszcze otwarty 3 miesiące
> i będą przychodziły zerowe wyciągi.
> Jak znam życie i BPH - dowalą mi pewnie opłatę za brak wykonanych
> transakcji.
> Tak czy siak - zamierzam napisać skargę do dyrektora oddziału na totalny
> brak profesjonalizmu obsługi i pogwałcenie chyba więszkości zasad i praw
> dotyczących obsługi bankowej klienta.
> No ale... tak może być tylko w BPH :(
>
>
> --
> Przemysław Maciuszko
Mam nieco inny problem ale z tym samym bankiem. Rzecz dotyczy braku chęci
wzięcia odpowiedzialności za wprowadzenie w błąd przez pośrednika BPH, który
na symulacji kredytu hipotecznego wpisał 2,5% oprocentowanie. W banku
(konieczny był dojazd z innej miejscowości) kiedy dowiedziałem się, że
oprocentowanie zamiast tych 2,5% wynosić ma 3,40% ... krew się we mnie
zagotowała. Odpowiedzią p. dyrektor ds. sprzedaży było stwierdzenie, że
"pośrednik musiał się pomylić, bardzo przepraszam, myślę jednak, że oferta
naszego banku ..." itd.
Mam w związku z tym pytanie: do kogo powinienem skierować skargę na
nierzetelnego przedstawiciela banku skoro sposób załatwienia sprawy przez p.
dyrektor ds. sprzedaży mnie nie usatysfakcjonował?
I może bardziej ogólne pytanie: jak byście zachowali się w podobnej
sytuacji?
Następne wpisy z tego wątku
- 08.06.06 05:35 Darek
- 08.06.06 06:11 Przemysław Maciuszko
- 08.06.06 06:23 Leszek
- 08.06.06 06:31 Przemysław Maciuszko
- 08.06.06 07:06 Tomasz Chmielewski
- 08.06.06 08:45 Bierul
- 08.06.06 10:07 ...@...c
- 08.06.06 10:52 Łukasz Socha
- 08.06.06 11:14 Bierul
- 08.06.06 12:09 e-kran
- 08.06.06 16:16 Darek
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...