eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się sprawuje obsługa Aquariusa?Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
  • Data: 2002-11-02 22:19:25
    Temat: Re: Jak się sprawuje obsługa Aquariusa?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Jesli chcesz miec pewnosc i skutek doreczenia, to wg. polskiego prawa
    JEDYNA
    > mozliwosc wyslac listem poleconym.

    To chyba nadmierne uproszczenie.
    Jeśli umówisz się z kimś, jaka będzie was obowiązywać metoda korespondencji
    i to takie ustalenie jest wiążące.
    Patrz np:
    - rozmowa telefoniczna z bankiem ma w większości przypadków moc wiążącą
    strony,
    - transakcje w bankowych serwisach internetowych są wiążące pomimo, iż nie
    działają w oparciu o ustawę o podpisie elektronicznym).

    Mam nadzieję, że teraz jest już jasne dla Ciebie, w jakim kontekście pytam o
    e-mailową komunikację z Multibankiem (czy to takie sobie pitu-pitu, które
    tak naprawdę nie obliguje konsultantów do niczego czy oficjalna
    komunikacja).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1