  • Data: 2005-12-04 17:26:01
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy przelew dotarł (Eurobank)?
    Od: Azazel <j...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

    > Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    > jureq, która zaskrzeczała:
    > Pozdrawiam,

    Ja kiedyś miałem identyczną sytuację, z tym że sprzedawca odezwał się do
    mnie po trzech miesiącach. W końcu po kilku nieprzyjemnych mailach
    wystawiliśmy sobie nawzajem negatywy i ja olałem sprawę. Kosztowało mnie
    to tylko 5,- PLN na podstemplowane potwierdzenie wykonania przelewu z banku.
    Ciekawostką jest że jak już miałem to potwierdzenie to po numerze
    rachunku znalazłem jego oddział banku (gdzieś pod Warszawą) i wysłałem
    tam faksem pismo z prośbą o wyjaśnienie i miła Pani do mnie zadzwoniła i
    powiedziała, że z tego co widzi w systemie to przelew na jego konto
    dotarł. Może i naruszyła tajemnicę bankową ale w ten sposób z czystym
    sumieniem mogłem napisać "kontrahentowi" żeby mnie pocałował w d...
    Aha - gość miał na Allegro status supersprzedawcy, także to rzecz gość
    wydaje się na pierwszy rzut oka poważny - to wcale nie znaczy że taki jest.
    Pozdrawiam
    A.