    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak walczyć ze złodziejstwem Multibanku oraz Millenium?
    Date: Fri, 10 Jul 2009 21:33:43 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > na jak ktoś z karty kredytowej korzysta jak z kredytu
    > to sie nie dziwie, ze takie klocki wchodzą.
    > Weź kredyt, spłać kartę i zamknij.

    co prawda do wspomnianej przez MarkaZ kwoty 666.000
    jeszcze mi ciut brakuje, ale

    ja wolę kredyt bezodsetkowy od (nawet) niskoodsetkowego
    dlatego nie chcę spłacać tej karty kredytem gotówkowym

    aqrat jade na okresie bezodsetkowym ale nabrałem tych
    kart od cholery i trochę i nie mam gdzie przenieść tego
    limitu bo wszystkie banki które miały ochotę mnie poznać
    już mnie poznaly i dały tyle ile im regulamin pozwolił.

    a wskutek "ulepszeń" prawa podatkowego i "ograniczania
    biurokracji" (zniesienie deklaracji PIT5L) nie mogę w
    trakcie roku udowodnić że moje tegoroczne dochody są
    wyższe od zeszłorocznych wskutek czego do 2 stycznia 2010
    raczej nie zwiększę limitu w dotychczasowych bankach.