  • Data: 2005-11-24 16:07:05
    Temat: Re: Jak zainwestować?
    Od: "Zofia" <Z...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mieszanka lokaty i funduszu inwestycyjnego.
    Czy chodzi o coś takiego jak Extra Lokata Open,
    o której piszą na stronie OpenFinance? Piszą ogólnie, bo chcą,
    żeby klint umówił się z ich doradcą.

    Zadałam moje pytania, bo liczyłam na rady "osobiste",
    to znaczy w co Państwo zainwestowali lub słyszeli, że ktoś
    znajomy zainwestował, czy warto tak zrobić, jakich ewentualnych
    pułapek należy unikać, itd.
    Otrzymuję jednak rady "zdroworozsądkowe", natury ogólnej.
    Dzięki i za to, ale przyznam, że liczyłam na więcej konkretów.
    Jedyny to ten dot. mBanku.

    Pozdrawiam
    Zofia