    From: Paweł P <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zainwestować?
    Date: Thu, 24 Nov 2005 20:37:47 +0100

    Użytkownik "Zofia" <Z...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:dm4of5$qbp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy chodzi o coś takiego jak Extra Lokata Open,
    > o której piszą na stronie OpenFinance? Piszą ogólnie, bo chcą,
    > żeby klint umówił się z ich doradcą.

    Witaj
    jeśli nie chcesz sprzedawać USD - polecam Pionier Obligacji Dolarowych Plus:
    http://www.pioneer.com.pl/pioneer/arts.podplus
    Od kwietnia 2003 r. jednostka wzrosła o 20%. Jeśli jednak przemnożyć to przez
    kurs USD to już nieco gorzej. Dla mnie jest to alternatywą dla lokat w USD
    (około 1%?).

    Co do produktów proponowanych przez "niezależnych" doradców byłbym ostrożny.
    Moim zdaniem najlepiej OFI bez "planów systematycznego oszczędzania", zobowiązń
    i określonych z góry okresów inwestycji.
    To czym powinnaś się kierować to historyczne stopy zwrotu.
    Na stronach wcześniej wymienionych pośredników ja nie znalazłem precyzyjnych
    historycznych wycen ich produktów inwestycyjnych.
    Pzdr

    Paweł