    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak zalozyc konto bankowe w USA?
    Date: Wed, 13 Jun 2007 12:39:00 GMT

    In article <466fd763$1@news.home.net.pl>, j...@p...onet.pl says...

    > Co ma USA do UE?

    > Po 11 wrzesnia? Wolne zarty.

    SSN jest oczywiscie przydatne ale nie jest warunkiem koniecznym. W duzej
    mierze zalezy to od banku (a czasem nawet od oddzialu). Rok temu znajomy
    z Polski nie ruszajac d.py z Polski otworzyl konto w Bank of America.
    Fakt ze trwalo to wieki, gdyz trzeba bylo slac sporo dokumentow ale
    ostatecznie otworzyli.

    Tzw. "Partiot act" wprowadzil ostrzejsze wymagania od bankow jesli
    chodzi o weryfikacje adresu i tozsamosci. "Natychmiastowe" otwarcie
    konta (via internet czy telefon) w tej chwili rzeczywiscie glownie z
    SSN ale jeszcze raz podkresle to nie jest wymog konieczny.

    Zreszta - o ile sie nie myle kilka osob otworzylo konto w HSBC w Stanach
    nie ruszajac sie z Polski.

    AP