  • 1. Data: 2007-08-24 08:02:04
    Temat: Re: Jak zobaczyc KRS online????
    Od: s...@g...com

    On 23 Aug, 17:09, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > U ytkownik "mrbravo" > wie ktos moze jak zobaczyc w jawnym rejestrze
    > KRS informacje o firmie

    > jest nahttp://pdi.cors.gov.pl/KRSSED/
    > two tam trafi ze stron ms.gov.pl
    > *** blad ***

    Hmm, zla wiadomosc
    Sprawdzilem dane swoje spolki - Zarzad juz od dawna nieaktualny
    (zmienialismy w listopadzie 2006 i dalej tego nie widac...)

  • 2. Data: 2007-08-24 11:16:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Uzytkownik wrote:

    > Hmm, zla wiadomosc
    > Sprawdzilem dane swoje spolki - Zarzad juz od dawna nieaktualny
    > (zmienialismy w listopadzie 2006 i dalej tego nie widac...)

    A ile czasu minelo od zmian zanim przekazaliscie
    nowe dane do Sadu?

  • 3. Data: 2007-08-24 18:55:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    s...@g...com pisze:

    > Hmm, zla wiadomosc
    > Sprawdzilem dane swoje spolki - Zarzad juz od dawna nieaktualny
    > (zmienialismy w listopadzie 2006 i dalej tego nie widac...)

    I na pewno jest to poprawnie wpisane do KRS? U mnie zmianę było widać
    natychmiast.

  • 4. Data: 2007-09-10 08:34:06
    Od: s...@g...com

    On 24 Aug, 20:55, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > I na pewno jest to poprawnie wpisane do KRS? U mnie zmian by o wida
    > natychmiast.

    Mam przed soba odpis z KRS z data 5.12.2006 z uwzglednionymi zmianami.
    Zmiany byly pod koniec pazdziernika/poczatek listopada.
    W tym odpisie zmiany sa uwzglednione. Jak widac, nie zawsze dziala.
    Sprawdze za jakis czas...

    Pzdr
    MS