    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaka karta kredytowa. [ Tylko dla użytkowników ;-) ]
    Date: Wed, 02 Feb 2005 10:17:05 +0100

    > karta Citi :
    > ad1.) po zgłoszeniu reklamacji (telefonicznie oczywiście) kwota reklamacji
    > jest czasowo uznawana na rachunku klienta, do czasu jej ostatecznego
    > rozstrzygnięcia. Jeśli rozstrzygniecie reklamacji jest niekorzystne dla
    > klienta, kwota ponownie obciąża rachunek KK
    pozytyw
    a czy miałeś wątpliwą przyjemność zgłaszać reklamację?
    a jeśli tak to jak teoria ma się do ideału, bo o to głównie mi chodziło...

    > ad.2) jeśli masz karte ze zdjeciem nie odpowiadasz za nic na 72 godziny
    > przed zastrzezeniem karty, a dla karty bez zdjecia na 48 godzin.
    - czy zastrzegając wymagają potwierdzenia (pisemne/osobiste) i
    dodatkowych dokumentów (protokół zgłoszenia kradzieży z policji).
    No i ponawiam pytanie: interesuje mnie styk teorii z praktyką. ;-)

    Tomek