    From: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaką karte wybrać jako pierwsza KK
    Date: Sat, 4 Aug 2007 10:21:32 +0200

    On Fri, 3 Aug 2007 23:17:35 +0200
    "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl> wrote:

    > Cześć,
    > Pomóżcie w wyborze karty KK, moje wymagania to:
    > - autoryzacja pinem przy płatnościach (nie chce podpisu)
    > - podgląd transakcji przez net
    > - jakaś prosta informacja kiedy mam spłacić KK zeby nie nabijało
    > procentów
    > - mała opłata za wydanie karty, najchętniej gratis :)
    > - oprocentowanie dla mnie najmniej znaczące
    > - miło by było jakby były jakies promocje przy wydaniu karty
    > - prosta procedura wyrobienia karty (umowa na stałe, zarobki w
    > średnim poziomie) limit moze byc 1000-2000zł

    Z PINem to może karta Lukas-Onet albo Allekarta-BZWBK za pierwszy
    rok masz gratis a następne lata, to już w zależności od obrotu na
    karcie. Jak na początek ja bym wziął na Twoim miejscu MC ING do 2k zł
    limitu nie trzeba żadnych papierów, karta ma dobre przeliczniki, do www
    też się za bardzo doczepić nie można, no może tylko do tej ociężałej
    javy do tego karta po zrobieniu 6k obrotu jest darmowa na następny rok.

    PS Allekarta i MC ING miały promocję +50zł ale nie wiem czy to jeszcze
    działa sprawdź na www.

    Xenocide