    From: "MaNa" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaką lokatę ... - po wizycie w Eurobanku
    Date: Wed, 16 Dec 2009 18:42:21 +0100

    > Nie. Po prostu podatek od takiej kwoty wychodzi w kwocie poniżej 0.494444...5, więc
    się zaokrągla do 0 zł.

    Dzięki, już rozumiem.

    Z mojej dzisiejszej wizyty w Eurobanku wynika, że trzeba założyć konto
    główne, które może być typu standard lub on-line.
    Dopiero na tej podstawie można założyć do 15 rachunków oszczędnościowych.
    Różnica między kontem standard a on-line polega na tym, że konto standard
    nie jest oprocentowane, ale też nie wymaga żadnych wpłat. Czyli musi sobie
    istnieć, ale nic na nim się nie dzieje. Natomiast w przypadku konta on-line
    niezbędne są comiesięczne wpłaty w wysokości 800 zł. Umożliwia ono
    podglądania stanu rachunków oszczędnościowych w Internecie.
    Raz w miesiącu można w oddziale otrzymać za darmo wyciąg.
    Zmiana od nowego roku polega na tym, że tylko pierwsza wypłata w miesiącu
    z rachunku oszczędnościowego jest darmowa, każda następna kosztuje
    2,95 zł. Wynika z tego, że lepiej założyć więcej rachunków oszczędnościowych,
    ale oczywiście bez przesady. Można bezpłatnie przenosić środki pomiędzy
    rachunkami oszczędnościowymi.
    Zmiany w nowym regulaminie od 19.12 dotyczą opłat za wydawanie dokumentów,
    opinii itp., oraz pełnomocnictw.
    Wypłata do 30 tys. zł nie wymaga wcześniejszego zgłoszenia w banku.

    Pozdrawiam
    MaNa