  • Data: 2009-12-14 22:03:47
    Temat: Re: Jaką lokatę wybrać?
    Od: "MaNa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co jest powodem do dalszej dywersyfikacji (jeżeli wolno zapytać)?
    Od czasu do czasu trafiam w TV na programy dotyczące inwestowania
    i dywersyfikacja jest powtarzana jako główna zasada.

    > Nie znam raczej innych dobrych ofert na rynku w ramach oferty standardowej, może
    ktoś inny coś zaproponuje.
    Dzięki dyskusji w tym wątku już trochę wiem na co zwracać uwagę. Ale sugestia
    kogoś doświadczonego byłaby bardzo pożądana. :-)

    > Czy mówimy o kwotach powyżej pół miliona złotych?
    Dobrze by było, ale niestety nie. Przy takiej kwocie priorytetem byłby zakup
    mieszkania, a nie inwestowanie.

    > Bo to by trochę mogło zmienić wybory, tzn. można by myśleć o poszukiwaniu sensownej
    oferty typu personal/private w pl albo
    > rozważyć oferty banków zagranicznych.
    A przy okazji, na które banki zagraniczne w ogóle warto zwrócić uwagę?

    Pozdrawiam
    MaNa