  • Data: 2003-03-27 08:06:43
    Temat: Re: Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przykłady:
    > - Kilku moim znajomym wypowiedzieli umowę na linię kredytową z błachych
    > powodów, nie próbując się nawet skontaktować i wyjaśnić sprawy.

    Mi też kiedyś (parę lat temu) próbowali. Ale kiedy pani zaczęła mnie straszyć
    komornikiem, odpowiedziałem - zgodnie zresztą z prawdą! - że niewiele ze mnie
    ściągną. Pomogło. :-)

    > - Zaproponowali mi pożyczkę w koncie w wysokości niecałych miesięcznych
    > stałych wpływów.

    Ja - będąc wtedy jeszcze studentem bez stałych dochodów - dostałem
    sześciokrotność wpływów. :-)
    Widać zależy od oddziału... i ludzi. Wszędzie są ludzie i ludziska... :-)

    > Jak dla mnie to wystarczy... ja się wypisuję jeszcze w tym miesiącu.

    Przedłużyli mi bez najmniejszego problemu debet w Eurokoncie. Zostaję! :-)

    m23m