  • Data: 2003-03-27 08:11:20
    Temat: Re: Jaka opinia cieszy sie bank Pekao SA
    Od: k...@...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... Mam jeszcze Lukasa, mBank, LGNet i Inteligo. A i tak sentymentem
    > darzę PeKaO. Najsensowniejszy bank, jaki znam. na razie mam mało kasy,
    > więc nie ruszam konta w nim, ale jak się lekko odkuję, to przeniosę
    > się do Telepekao i wtedy wszystkie inne się będą mogły schować.
    > Zostawię sobie mBank jako lokatę.

    Daj sobie spokój z tym Telepekao... przecież to kicha :-)

    Oprocentowanie rachunku: 0,5% (od 200 zl !!!)
    Oprocentowanie pożyczki: 19,75% (złodzieje)
    Limit pożyczki: śmieszny... mi dali 0,96 X miesięczne wpływy (wynagrodzenie)

    P.S.
    Ja mam: mBank, Inteligo i właśnie Telepekao, które mam zamiar zlikwidować (już
    chyba ze trzeci raz o tym piszę, ale nigdy za wiele...)