  • Data: 2006-07-07 11:10:01
    Temat: Re: Jaki bank?
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat VW to fajny był może i kiedys ....
    > Teraz to najfajnieszy jes Lukas Bank SA i BZWBK.
    > W jednym jest Token a w drugim sms z kodem do przelewów.
    > Lukas jest tańszy ale jak masz regularne wpływy na konto .

    w BZWBK polecam konto<30 (jezeli masz mniej niz 30lat) oraz
    konto24.pl - brak oplat za prowadzenie konta, przelew 0,50zl

    karta debetowa do konta za 0 zl, kk co-brand z money.pl rowniez 0 zl,
    od niedawna maja w ofercie konto oszczednosciowe

    mam konto w BZWBK od dawna i jestem zadowolony

    pozdr
    RobertS