eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ? › Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
  • Data: 2008-04-18 14:36:21
    Temat: Re: Jaki bank do roru i platnosci przez net - co myslicie o rorze w getinbanku ?
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    smE wrote:

    > Do bankowosci Eurobanku nie mam żadnych zastrzeżeń, no może poza tym, że
    > jak przeleję sobie pieniądze na konto w mBanku to dane adresata i nadawcy
    > są nie na swoich miejscach - w jednej linijce jest imię, nazwisko i ulica
    > :) Ale to takie kosmetyczne zastrzeżenie.
    >
    > Wszystko działa jak należy, strona nie jest przeładowana (mówie o obsłudze
    > konta przez internet) żadnymi flaszami czy innymi pierdołami. Token w
    > komórce jeszcze mnie nie zawiódł. Ogólnie to polecam.
    >
    > Nie, nie pracuję w Eurobanku :)
    popieram , token jest fajny - nie placisz nic za niego , a jednak
    oddzielne urzadzenie (wzgledy bezp. - wlamanie na kompa itd)

    Kumpel mial jakis problem z sesja (chodzilo o to , ze zbyt szybko mu
    sesje zamykalo , ale to btla kwestia firmowej sieci - ograniczenia
    admina ze wzgledow bezp.) - i nie bardzo mogl sie logowac z pracy - ale
    tak ogolnie to calkiem mile konto