  • Data: 2005-07-03 20:39:26
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku, kiedy to Grzegorz
    > Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > A mBank? Karta gratis, konto gratis. Z karty mBanku
    > wypłacasz nie tylko w bankomatach Lukasa, ale i Euronetu
    > i BZWBK. Wtedy Lukas jest wpłatomatem, a w mBanku masz
    > konto, kartą i trzy konta eMax na lokaty (jedna wypłata z
    > eMaksa na miesiąc gratis - z każdego konta eMax).

    Ofertę mBanku znam dość dobrze bo przez kilka lat miałem tam
    konto ale obecnie mocno jestem zniechęcony. Przeprowadziłem
    ostatnio przegląd kont, zlikwidowałem BPH/mBank (używałem
    ich w tandemie przez długi okres), założyłem Inteligo,
    zlikwidowałem PKO BP i zostałem z jednym kontem. Zasadniczo
    wystarcza ale po słynnym padzie Eurobanku wolę się zabezpieczyć.

    > Kolejek a PKO nic nie przebije. One są zawsze. :-)

    Nie zawsze. Niedawno odkryłem że pomiędzy 12 a 14 jest
    stosunkowo luźno :-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik