  • Data: 2005-07-03 20:43:47
    Temat: Re: Jaki bank? drugie konto, obok Ineligo, nie mBank
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Grzegorz Szczepanik posłał(a) w świat wiadomość

    > Ofertę mBanku znam dość dobrze bo przez kilka lat miałem tam
    > konto ale obecnie mocno jestem zniechęcony. Przeprowadziłem
    > ostatnio przegląd kont, zlikwidowałem BPH/mBank (używałem
    > ich w tandemie przez długi okres)

    Że kopnąłeś w zadek BPH, to rozumiem, ale czym cię aż tak bardzo zraził
    mBank? Pytam z czystej ciekawości, a konto w mBanku mam już trzy lata.

    BTW, wiele lat miałem główne konto w Śląskim. Zaczynałem - o ie pamiętam -
    od trzech złotych a zlikwidowałem, kiedy płaciłem już 12 zł/m-c.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,