eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of ScotlandRe: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
  • Data: 2008-03-14 03:15:45
    Temat: Re: Jaki bank w UK? Hsbc? Barclays? a moze Royal Bank of Scotland
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mój osobisty ranking:
    > 1. Halifax, HSBC
    > 2. Barclays, Lloyds, NatWest
    > 3. Abbey, Coop
    > 4. Nationwide, A&L

    Jesli to ma byc konto zwykle na wplaty od pracodawcy to ranking jest bez
    sensu...
    No moze poza jednym wyjatkiem, Bank Coop jest najtanszy jesli chodzi o
    kary...
    Reszta bardzo droga...
    Nie dopisales, skoro robisz juz ranking, ile w danym banku trwa realizacia
    czeku? Tu na pierwswzym miejscu bedzie NatWest z czasem 2 dni. Na ostatnim
    Halifax - 10 dni. Tak wiec ranking rankingowi nie rowny, wszystko zalezy do
    czego ma to byc, bo jak wspomnialem jesli tylko jako konto osobiste do wplat
    od pracodawcy to zadnej roznicy nie ma poza najblizszym oddzialem
    zakladajacego konto.
    Jeszcze raz przypomne, potrzebowalem zalozyc konto basic tak jak kiedys to
    bywalo, bez debetowki, bez DirectDebet.. i kicha! Nie ma juz takich kont a
    przynajmniej mi nikt nie chcial takiego otworzyc, nawet jesli na pytanie o
    obecne konto odpowiadalem, ze nie mam. A jest mi szalenie takowe potrzebne!
    Potrzebne mi konto ktorego nie musze kontrolowac, gdzie moge jedynie wplacic
    a wyplaty sa realizowane wylacznie w bankomacie do wysokosci salda...
    wszystkie konta mi zaoferowane maja mozliwosc DirectDebet i karte debetowa.

    > Citibank jeszcze nie w rankingu - dwa lata temu w ogóle nie chcieli
    > założyć konta, jeżeli nie zarabiasz min. Ł22,000 rocznie.

    Widac, cos nie zrozumiales:))
    Bo mi otworzono 6 lat temu z deklaracia 1000 rocznie!:) osobiste nie
    biznesowe.
    I to jako self-employed:)) (nigdy wiecej nie wpisuje bo po co sie chwalic i
    tak deklaracia to deklaracia a realne dane wyjda same...)
    Poza tym, mozesz jakos podepszec te rewelacie, ze nie chcieli otworzyc
    curent account bo nie miales 22000rocznie?
    Powiedz jeszcze jak chcieli to zweryfikowac, Dzwoniac do pracodawcy? - hehe
    a jak bys powiedzial, ze jestes selfemployed i zadeklarowal 100 000 rocznie?
    Cos mi sie zdaje, ze niestety na dzewo cie spuscili:)
    Nie ma czegos takiego jak "bank dla wyjatkowych" czy "dobrze uposarzonych"
    bo podlegalo by to pod ustawe o dyskryminacji. Moga miec specialne wymagania
    przy wnioskach o KK lub pozyczkach ale jesli bank prowadzi rachunki bankowe
    osob fizycznych to nie ma prawa odmowic , chyba, ze zachodza inne
    okolicznosci wynikajace z ustaw -np. brak odpowiednich dokumentow czy
    bankructwo.