  • Data: 2012-01-23 18:55:49
    Temat: Re: Jaki operator e-płatności?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:25:17 +0100, Grejon napisał(a):

    > Myślałem o dotpayu, chciałem też sprawdzić allpay, ale już się z tamtymi
    > połączyli :) Może znacie jeszcze jakiś?

    O dotpay zapomnij, chyba, że lubisz czekać tygodniami na pieniądze i się
    przypominać o nie. Tam jest jeszcze tak, że pod jedną nazwą działa
    angielski DotPay Ltd. i polski. Ten drugi podobno szybciej wypłaca.

    Na naszym rynku masz jeszcze platnosci.pl/PayU (najwięksi), przelewy24,
    eCard. Negocjować możesz wszędzie, widełki z reguły zaczynają się od
    obrotów ~5k/mies. Z tym, że ich rozpiętość jest różna. Do ~2% prowizji w
    PayU zejdziesz przy obrotach rzędu kilkadziesiąt tysięcy na miesiąc. U nich
    to się liczy automatycznie na podstawie obrotów z poprzedniego miesiąca.
    Warunków eCard nie znam.

    Płatność kartą w PayU ma ten minus, że przy "protected payment" (większa
    odpowiedzialność pośrednika za ew. przekręty kosztem wolniejszej relizacji
    transakcji) klient musi dodatkowo podać PESEL dla weryfikacji (zagraniczni
    numer telefonu).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl