eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJaki operator e-płatności?Re: Jaki operator e-płatności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Jan 2012 21:59:45 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111109
    Mnenhy/0.8.4 Thunderbird/3.1.16
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jaki operator e-płatności?
    References: <jfjg3v$uk1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1q3xxvm0nu254$.hhdj3m73mwq1.dlg@40tude.net>
    <jfkbn6$dp9$1@usenet.news.interia.pl>
    <1x9x1tzlgvhwz$.6kmm0icfctm1.dlg@40tude.net>
    <jfkg41$l9k$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <jfkg41$l9k$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4f1dca41$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.3.74
    X-Trace: 1327352385 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1255 83.21.3.74:46188
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:565799
    [ ukryj nagłówki ]

    (23.01.2012 21:31), Grejon wrote:
    > Mamy z P24 ten problem, że transakcje kartowe pchają przez MoneyBookers
    > (obecnie Skrill), nie chcą tego robić przez Polcard (bo nie) i jak
    > system wychwyci, że klient ma konto w MB (po adresie e-mail albo numerze
    > karty) to mu się każe logować. Problem jest taki, że wielu klientów nie
    > pamięta haseł, albo nie pamięta, że kiedyś konto w MB zakładali :(

    Albo konto ma w dziwnej walucie której się w MB zmienić nie da.

    Przy czym, czy przypadkiem tak się nie stało także w dotpay'u?

    Ja z DP przestałem współpracować po tym, jak klientowi nie przeszło
    kilka płatności bo "error processing payments". Jak zacząłem drążyć -
    okazało się że muszę podpisać jakaś nową umowę, bo właśnie przeszli na
    moneybookers (i w ten właśnie sposób zostałem o tym poinformowany -
    klient nie mógł zapłacić).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1