    From: mylogi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jaki wynik dla systemu na FW20?
    Date: Mon, 1 Feb 2010 00:27:46 -0800 (PST)

    On 31 Sty, 16:08, Gonzo <g...@n...nn> wrote:
    > Wiec moze podam moje wyniki:
    > System gra na splupkach dziennych, wyniki za ostatnie 9 lat:
    > Transakcji 67, zyskownych 24, stratnych 43
    > Zysk 3124 punkty, bez odejmowania prowizji
    > Profit factor 2.73, sredni zysk 206 pkt, strata -42 pkt.
    > Max dd 421 pkt.
    > System nie optymalizowany, bez zadnych "zgadywanych" parametrow.
    >
    > Do tej pory gralem na akcjach a jak nie bylo co kupowac to bralem S na
    > kontraktach. Szukam systemu aby zdywersyfikowac portfel i grac rowniez L
    > na FW, prawdopodobnie bez uzywania dzwigni.
    >
    > Dzieki,

    to nie jest system bedacy caly czas na rynku ?
    punktowo jak na 9 lat bardzo slabo
    chyba ze sa to wejscia a potem dlugo bez pozycji

    masz niska trafnosc i bardzo wysoka relacje sredniego zysku do
    sredniej straty
    ale najwiekszym makamanetem jest mala ilosc transakcji
    powinno byc w okresie badanym i to podzielonym na 2 czesci
    tu pewnie wzialas caly dostepny okres?
    ...powinno byc min 100 ja przyjmuje ze 300 transakcji
    na dziennych moze byc trudne z uwagi brak histori
    ale 100..150 powinno sie dac zrobic