eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 17:06:50
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualnš kartę KREDYTOWĽ" (wypukłš) za darmo?
    Od: "szlovak" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > Żle słyszałeś.

    dobrze słyszałem ale ktoś źle mówił :-)

    > BTW - "w tej kwestii" mbank nie
    > jest darmowy i nigdy nie był.

    Posiadając ekonto i vise electron nie płacę ani grosza za cokolwiek.
    Mówię o podstawowym prowadzeniu konta, bo kwestia przelewów to inna
    bajka, ale i tak 50gr za przelew do dziwnego banku to nic, szczególnie
    że więcej jest wpływów niż przelewów do innych banków. Zresztą i tak
    lepiej niż płacenie za samo posiadanie jak w inteligo. Ale powiedzmy
    trzymam kasę i przychodzą przelewy to nie płacę nic.

    Adam