  • Data: 2010-06-16 09:17:24
    Temat: Re: Jakie konto zamiast mBanku?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo o numerze 435378fe-
    c...@j...googlegroups.
    com
    z dnia: wtorek 15 czerwca 2010 15:25
    sygnowane: Jarek Andrzejewski

    > To taka poczta dostępna po zalogowaniu, służąca do komunikacji z
    > bankiem. Coś, co było od początku w OE PBG S.A. (aka Telepekao 24), a
    > o czym nie słyszeli użytkownicy mBanku :-)

    A o tym generatorze spamu piszesz. Żadna radość jak dla mnie. Spamy mi tam
    przysyłają, a jak piszę, że nie chcę, to nie odpowiadają.

    > niejeden post już był w tej grupie na temat "automatów białkowych"
    > działających Inaczej" w razie reklamacji i bardziej skomplikowanych
    > spraw w mBanku. A i (niedziałającym) wpłatomatom się obrywało.
    > Nie twierdzę, że są to częste problemy, ale istnienie oddziałów pomaga
    > w ich przezwyciężeniu.

    No u mnie nie pomaga, bo oddziały są otwarte w godzinach pracy. Więc wadliwy
    (i owszem) wpłatomat i tak jest lepszy niż oddział w dziwnych godzinach i
    bez miejsc parkingowych.

    > dlatego jeszcze eurobank mam i ten tandem całkiem dobrze działa.

    Eurobank też ma jakieś dziwne tokeny i chyba nie ma kont dla DG?

    --
    Jego Ponura Bladoszarość
    mgr inż. inż. Przemysław Adam Śmiejek