  • Data: 2008-11-05 20:03:39
    Temat: Re: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 05 Nov 2008 20:58:53 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Nie przesadza i różne badania już pokazywały że kartą kredytową wydajemy
    > więcej niż w sytuacji "debetówka jako wypłatomat i płacimy gotówką".

    To jest taka sama racja jak w zdaniu "po co mi auto, które może się
    rozpędzić do 170 km/h, skoro wiadomo, że na autostradzie pojadę max. 130,
    a i tak w większości poruszam się po mieście".

    Ludzie daliby radę na skuterze, a jednak kupują terenówki, którymi
    rozbijają się po hipermarketach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl