  • Data: 2008-11-05 20:38:11
    Temat: Re: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Albo sobie nie zdajesz sprawy. W kwestii formalnej: ja *nie* twierdzę,
    > że wydajesz ponad stan. Ja twierdzę, że kartą *wydaje się więcej*
    > niż gotówką. Najprostszy zaobserwowany przykład - sklep ma limit
    > przyjmowania płatności od 10 zł. Sporo ludzi dokupi jakąś
    > pierdółkę byle tylko dobić do limitu.

    Korzystajac ze zlotej karty kredytowej potrafie miec na wyciagu 0.00 lub
    <100zl, wiec jakos mnie nie korci. W obecnej chwili moje limity na kartach
    kredytowych stanowia 5x dochody, a jestem w trakcie wyrabiania karty z
    najwiekszym limitem (4x dochod). Nigdy nie korzystalem z kredytu
    oprocentowanego. Wiec wiesz... Zdaje sobie sprawe.
    Co do tej platnosci do 10zl to akurat dzis w Kauflandzie tak robilem. Ale
    nie uwazam, ze to problem. Po prostu kupilem sobie bulki na 2 dni, zamiast
    na 1, by dobic do limitu. W ten sposob jutro po bulki tam nie pojde
    oszczedzajac czas i pieniadze. Zadna nowosc, ze zakupy wieksze wychodza na
    produkcie taniej niz mniejsze. W markecie jest przeciez ogrom rzeczy, ktore
    mozesz dorzucic do tych 10zl, a i tak wykorzystasz.
    Nie watpie natomiast, ze karty kredytowe, jak i kredyty w ogole sa dla ludzi
    myslacych i umiejacych liczyc. Ale odwolujac sie do analogii z samochodami
    powiedzialbym, ze glupota jest sadzic, iz skoro przecietne auto smiga dzis
    170km/h to wiekszosc osob taka predkosc utrzymuje, takze w miescie czy na
    progach zwalniajacych, bo... teoretycznie... mozna. Przynajmniej do
    pierwszeg progu. To samo z limitami kartowymi. Sa duze, ale tylko czesc sie
    wykorzystuje.