eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJako to z tą opieką klienta w Citi wyglądaRe: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
  • Data: 2008-11-06 17:25:27
    Temat: Re: Jako to z tą opieką klienta w Citi wygląda
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kamil Jońca pisze:
    > Nie. "klient jest winny X PLN, których do tej pory nie wpłacił".
    > Niech teraz klient udowadnia, że wpłacić nie musiał.

    Zablokowana kwota frauda nie jest w ogole widoczna jako zadluzenie. Tak
    wiec nie ma raczej podstaw do jej raportowania w BIK.

    Ja na swojej KK mialem fraud, rozpatrzenie reklamacji zajelo pol roku i
    w BIK nic sie nie znalazlo.

    > A na tym koncie te pieniądze znajdą się "automagicznie"? Trzeba przelewać
    > z głównego konta, tak samo jak na "drugie konto z kartą"

    Prosze... przeciez to 3 clickniecia.

    > Zniżki? Zwykle (=nie przypominam sobie innego przypadku przy moich zakupach)
    > okazywało się że gdzieś indziej[1] mogę dany towar kupić taniej niż ze "zniżką"
    > (i to płacąc kartą)

    Ja czasem nie mam czasu szukac czy dany towar kosztuje 10 zl mniej w
    innym miejscu, a znizki na KK zalatwiaja sprawe automatycznie. Poza tym
    pewne rzeczy sa dostepne tylko w okreslonych sklepach i nie mozna ich
    kupic "gdzie indziej taniej".

    > Zostają tylko programy partnerskie.
    > Jedyny sensowny dla mnie to ... BP [2]
    > a i tam przeliczniki są takie sobie.

    Moze i takie sobie ale skoro mozna miec cos darmowo, to chyba lepiej to
    miec niz nie miec.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1