eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-05 18:55:54
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    news:da7ffcb8-9ce2-4796-be88-34cf4bfee4b4@t39g2000pr
    h.googlegroups.com...
    > On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    >> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
    >> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo
    >> personal,
    >> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
    >>
    >> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
    >> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach
    >> detalicznych).
    >>
    >> marekz
    >
    > Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
    > kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
    > Napiszę post factum.

    To dorzucę do Mille w sprawie ubezpieczeń. Reklamacja złożona przez online
    po pierwszym ściągnięciu, nie doczekałem się odpowiedzi nigdy, ale następnej
    raty już nie ściągnęli.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1