eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakosc obslugi reklamacjiRe: Jakosc obslugi reklamacji
  • Data: 2009-02-05 13:30:51
    Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4989b545$1@news.home.net.pl...
    > Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
    > bankomatu, restart podczas transakcji).
    > + telefon z przeprosinami.

    Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
    Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
    oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
    środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
    Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1