eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-18 17:22:30
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bradley.st <b...@g...pl> had the courage to write:
    > Na stronie Pewnego Banku, znalazlem tabele z niezaleznym, a jakze ;),
    > porownaniem jakosci obslugi w bankach w Polsce. Pewien Bank zajal tam
    > miejsce drugie (na 23 mozliwe).
    > Nie mam absolutnie zadnego pojecia jak "obiektywna" jest ta ocena
    > pozostalych bankow, ale na pewno nie zgadza sie z subiektywnymi
    > opiniami moich znajomych z Polski (Nordea zdecydowanie nigdy nie byla
    > NAJGORSZYM bankiem w ich opinii, a Multibank nigdy nie bil na glowe
    > np. Deutsche).
    > Jestem dosyc sceptyczny i od razu przypomina mi sie "99% zwyciestwo
    > partii rzadzacej" (bo 100% to jednak bylaby przesada ;) )
    > Jak ten ranking ma sie do Waszych doswiadczen? Nie pytam o zaszczytna
    > druga pozycje, tylko o uszeregowanie pozostalych instytucji.
    > Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.
    > http://tinyurl.com/cjchcz
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadom
    > osc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslu
    gi


    Czyli na skali od -5 do 5 ZADEN bank w polsce nie zdobyl nawet 3 pkt? I
    jeszcze tym sie chwala?

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1