eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankach › Re: Jakość obsługi w bankach
  • Data: 2009-03-18 18:44:11
    Temat: Re: Jakość obsługi w bankach
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
    > produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba
    > odnosić do realiów w PL a nie w US.

    Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.

    W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
    dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
    bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

    Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
    jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1