eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-22 00:10:52
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Mar, 23:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:

    > A ja to mam chyba inna optyke: najslabszy element funkcjonowania banku, to
    > element ludzki. Nalezy tak sobie ustawic wspolprace z bankiem, zeby nie musiec
    wspolpracowac z ludzmi.
    > Pozdrawiam, Beniowa

    Wyjątkowo trafne podejście, moim zdaniem. Praktyka zdaje się je
    potwierdzać. W moim przypadku większość problemów to skutek
    niekompetencji lub niedbalstwa bankowców.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.03.09 22:42 blad
  • 24.03.09 13:14 Pete

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1