eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakość obsługi w bankachRe: Jakosc obslugi w bankach
  • Data: 2009-03-21 23:31:21
    Temat: Re: Jakosc obslugi w bankach
    Od: "Beniowa" <p...@i...public> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:93d56657-020e-4918-b74b-6770ef026b41@o36g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > On 21 Mar, 18:41, "Beniowa" <p...@i...public> wrote:
    > Tzn. na polu obslugi konta bez udzialu elementu ludzkiego z banku? Ale
    > z ich strony wynika, ze poza poczatkowa biurokracja, wszystko mozna
    > bedzie zrobic przez internet/telefon. Nie jest tak w rzeczywistosci?

    Masz na mysli Alior ?
    Nie wiem, czy tak jest, chodzilo mi raczej o to, ze jezeli co najwyzej
    oferuja to, co Fortis, to nie ma dla mnie sesnu zmieniac.

    Pozdrawiam z tej strony Atlantyku :-), Beniowa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1