    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakość wykonania KK mBank Orange
    Date: Tue, 21 Aug 2007 20:05:14 +0200

    In news:1187717865.293624.145590@r34g2000hsd.googlegrou
    ps.com, *Dobek*
    wrote:
    > Kartę kredytową mBank orange otrzymałem w maju tego roku. Karta jak to
    > karta jest w portfelu, chyba że jej potrzebuję to trzeba ją wyjąć np:
    > w sklepie lub siedząc przed komputerem. Po 2 miesiącach używania karty
    > ostatnia cyfra z kodu CVC stałą się nieczytelna, czyli nici z zakupów
    > w internecie jeżeli nie zapamiętaliśmy CVC.

    Bo wiesz co powienienes od razu zrobic?
    Zapisac sobie CVC gdzies i zdrapac go z karty.
    Dzieki temu jak zaplacisz nia w restauracji/sklepie/stacji sprzedawca nie
    podejrzy twojego CVV i majac nr karty, date waznosci + ewentualnie imie i
    nazwisko i CVC nie kupi na twoja karte przez net.

    I ja wiem ze duza czesc sklepow nie weryfikuje CVC ale niech to zdrapanie
    obnizy mozliwosc fraudu o 5% - to wlasnie darmowa metoda zyskales dodatkowe
    5% zabezpieczenia.

    A cvv mozesz sobie zapisac w telefonie, na kartce na monitorze czy
    gdziekolwiek. Jak nie opiszesz co to jest to nikt raczej nie domysli sie ze
    te 3 cyferki to jest akurat CVV twojej KK.

    CVV zapisany na rewersie karty to jest moim zdaniem najglupsze miejsce do
    jego przechowywania. Porownalbym to prawie do zapisania sobie pinu na karcie
    (zeby nie zapomiec ;-) )

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."