eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Multi :((Re: Jeszcze o Multi :((
  • Data: 2003-06-04 08:33:33
    Temat: Re: Jeszcze o Multi :((
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik ": RaQi :" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:3edcef6d@news.home.net.pl

    > witam again.
    >
    > tak fajnie maja system call center przygotowany, ze jezeli nie
    > masz mozliwosci wybierania tonowego to do operatora po jakims
    > czasie samoczynnie nie polaczy.
    >
    > a systemy tyyyyle cashu kosztowaly.
    >
    >
    > no zapewne jeszcze mozliwosc wizyty w banku, ..heh.

    No nie, to juz jest szczyt szczytow. Zacznijmy od obalenia
    mitu

    1. To ze centrala nie obsługuje tonowego wybierania numerów
    (co jest bardzo ale to bardzo rzadkie) nie oznacza że nie
    można korzystac z usług wymagajacych "synalizacji tonowej".

    Wystarczy w telefonie (obsługującym wyb. ton.) przełaczyć
    stosowny przełącznik na obudowie - zaś w części telefonów
    naciśnąć odpowiedni przycisk i już możesz korzystać z np.
    usług banków.

    2. Jeśli masz telefon "klasyczny" bez wybierania tonowego,
    no coż .. to sobie kup nowy który ma w.t.

    Do ekskluzywnej restauracji w dżinsach nie zostaniesz
    wpuszczony - gdyż u stanowiła ona jakiś próg minimum.

    Bank ustanowił technologiczny próg minimum i ma do tego
    pełnego pełne prawo.

    3. Co więcej Bank "swoje wie", bo klient który nie chce,
    nie stać go lub nie wie jak korzystać z telefonu z w.t.,
    byłby w więszkości wypadków dla banku tylko zmartwieniem.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1