eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeszcze o Raiffeisenie i obsłudzeRe: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
  • Data: 2012-06-26 23:23:08
    Temat: Re: Jeszcze o Raiffeisenie i obsłudze
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "pI" <u...@1...pl> ...
    >
    > Podobnie jak kilka innych osób założyłem u nich promocyjne konto w
    > kwietniu i podobnie jak kilka z tych kilku, mimo spełnienia warunków
    > promocji w kwietniu - w maju premii nie było. Postanowiłem przetestować
    > infolinię i całkiem sympatycznie szybko bezboleśnie - potwierdzili mi,
    > że warunki spełniłem zaproponowali przyjęcie reklamacji co też
    > uczyniłem. Na koniec miałem się określić czy odpowiedź chcę pisemnie czy
    > telefonicznie. Upewniłem się, że pisemnie znaczy listem (mailem czy
    > innym kanałem elektronicznym nie wchodziło w grę) wybrałem więc opcję
    > telefoniczną...

    Witamy w klubie :-/

    Mam IDENTYCZNA sytuacje.
    Z tym, ze nie dostalem jeszcze odpowiedzi na reklamacje...

    Konto do natychmiastowego zamkniecia.
    I jeszcze te "dzieci we mgle" w oddziale na Swietokrzyskiej.


    "Pan Sowa" ...
    >
    > Obsługa naprawdę trzyma poziom (testowałem 3 oddziały) i przede
    > wszystkim widać różnicę kulturową między Raiffeisenem, a np. Millennium :)

    Raczysz zartowac.

    Z kilkudziesieciu roznych placowek bankowych w W-wie
    (BZ WBK, PKO BP, Mille, ING, PeKaO SA, Citi, Alior, Raiff, Eurobank, Lukas)
    najgorzej wspominam ww. Raiff na Swietokrzyskiej,
    a najlepiej ... Mille na Bonifraterskiej.

    --
    T.F.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1