  • Data: 2006-08-14 13:31:55
    Temat: Re: KARTA kredytowa vs płatniacza - Ciekaw....
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Jestem ciekaw czym rózni się karta kredytowa od płatniczej ??
    >
    > Oprócz tego, że na kredytową moża zejść poniżej posiadanej kwoty
    > (zaciągnąc kredyt) ?
    >
    > Money.pl używa określenia "karta bankomatowa" to karta płatnicza ?
    > ( ale przecież za pomocą kredytowej też można wyciągać z bankomatu
    > pieniadze!)
    >
    > Jak to jest ?

    Każda karta kredytowa jest kartą płatniczą. Są karty płatnicze nie
    będące kartami kredytowymi.
    Nie spotkałem jeszcze karty płatniczej, która nie byłaby kartą
    bankomatową. I raczej ich nie ma wprzyrodzie. W drugą stronę chyba są
    takie. Zdaje się, że niektóre niektóre karty wydawane do wypłat
    stypendiów, zasiłków pomocy społecznej itp. nie umożliwiają płacenia w
    sklepach a wyłącznie wypłaty z bankomatu.