  • Data: 2012-02-20 18:03:29
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" jhttg8$7hq$...@n...task.gda.pl

    > No to mamy problem, bo kolega wcześniej robił mi wykład z czytania ze zrozumieniem
    twierdząc, że musi być to
    > wynagrodzenie. A zatem... kto ma rację?

    Ja. W wypadku wynagrodzenia można było dostać 100 wiśni, czy
    jakoś podobnie. Ogólnie umowy w Polsce tracą sens -- dlatego
    trzeba to i owo weryfikować praktyką. :)

    > Dziś byłem w KB, ale mieli bardzo przyjazne godziny otwarcia placówki - od 9:00 do
    16:00. Spóźniłem się kilka minut i niestety
    > odbiłem od drzwi - już zamkniętych.

    Ja zwykle przybywam na kilka minut przed zamknięciem.
    Biedronka mi zamykała drzwi tuż przed pełną godziną.
    Znosiłem to cierpliwie, aż pewnego dnia okradziono
    mnie tam. :)

    -=-

    Teraz lecę (ale w necie) do Mille. Jest chyba po zamknięciu...
    Kilkanaście sekund.

    Opłaty -- ujemne i nieperiodyczne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'