  • Data: 2012-02-20 18:16:41
    Temat: Re: KB Ekstrakonto Plus darmowe?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja. W wypadku wynagrodzenia można było dostać 100 wiśni, czy
    > jakoś podobnie. Ogólnie umowy w Polsce tracą sens -- dlatego
    > trzeba to i owo weryfikować praktyką. :)

    Fakt, że gdyby było tak, jak mówił kolega, że tylko wynagrodzenie to w
    tym momencie ostro by sobie strzelili samobója. Nie dość, że mnóstwo
    osób odpada (od szarej strefy przez DG, jakieś tam umowy śmieciowe itd.)
    to jeszcze leniwce jak ja mające umowę o pracę nie będą zawracać głowy
    księgowej by zmieniała rachunek. Aż tak mi się KB nie podoba. ;-)
    Natomiast machnięcie przelewu raz na miesiąc na 1001zł - żaden problem,
    a 7% do 3000zł to całkiem fajna perspektywa.