  • Data: 2012-05-04 16:13:11
    Temat: Re: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Od: Szymon <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zero. 1.99 jeśli chcesz mieć debet większy niż bodajże 3k.

    W placówce też mi powiedzieli, że karta jest za darmo. Zobaczymy.
    Na str.9 TOiP w punkcie 1.3 dot. VISA Concerto stoi: "Obsługa karty -
    miesięcznie za każdą kartę 2 PLN"

    > To inne konto. Korzystam z niego i jestem zadowolony.

    Od dziś mam dwa. W ten sposób można mieć 8000zł na 7% ;-) Założyłem, że
    potwierdzili, że przelew NIE musi być z tytułu wynagrodzenia. Jak widać
    - co placówka to inaczej mówią. Czas pokaże ;-)

    > Już wielokrotnie wyjaśniałem -- nie trzeba wynagrodzenia.

    Zależy od oddziału ;-) Na szczęście pewnie centrala nalicza ;-)

    > I tyle -- pułapka na pułapie 7k grożaca stratą 70 złych.

    Dali mi listę haseł jednorazowych. Do tej pory korzystałem z tego
    rozwiązania w mbanku i multi. Tam jednak system pytał o kolejne hasła.
    Tu skacze po całej liście. Więc mam do Ciebie pytanie, jako praktyka:
    skąd mam wiedzieć ile haseł już zużyłem, by w porę zamówić nową listę?