  • Data: 2012-05-05 17:17:10
    Temat: Re: KB --> aż 7% w skali roku do salda 5 000 zł.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Szymon" jo39gg$pv5$...@n...task.gda.pl

    > Podobno karta nie jest obowiązkiem do żadnego z kont.

    Sprawdź i opisz. ;)

    > Zakładam stały wzrost oszczędności i jeśli dziś miałbym 2000 to za jakiś tam czas
    3000,4000. Zakładając od razu Concerto unikam
    > kolejnej wizyty w banku.

    Koncertowanie i dodawanie to konta do pieniędzy, których nie można blokować
    lokatami. Dla jeden osoby z tej grupy (której banki płacą) 7k to imo
    wtsraczająca dawka.

    > Kwestia kwoty. Wspomniane aukcje Millenium co tydzień są rozpisywane na ok. 70 mln
    zł. Takie leżakowanie na 0% przez weekend to
    > całkiem duży zysk dla banku, a tym samym strata dla Kowalskiego.

    A jeśli Kowalski podetrze tyłek makulaturą -- to zysk dla Tuska!
    Niech kowalski przelewa lub zabiera makulaturą!

    > Po pierwsze bankomat wypłaca stosunkowo wysokimi nominałami, po drugie oznacza to
    kolejne godziny zabawy we wpłacanie/wypłacania,
    > po trzecie np. karta do mBanku, CA jest płatna, a bez karty nie ma możliwości
    skorzystania z wpłatomatu. Mnożysz koszta, gdy ja
    > chcę maksymalizować zyski ;-)

    Mnożę -- rozmawiając z Tobą. :) Ponoć kartę można zastrzec i nadal
    nią wpłacać. Masz w Mille konta oszczędnościowe, masz możliwość
    lania za free, zabrania z kasy i z bankomatu...

    I co najważniejsze -- nikt nie nakazuje Ci korzystania z tych licytacji.

    > Ponawiam - konto podane w kilku dość istotnych miejscach, oczywiście darmowe.
    Rezygnacja z niego oznacza powiadomienie "kilku dość
    > istotnych miejsc" o zmianie konta, a to koszty. Co więcej - w przypadku kwestii
    spornych z "kilkoma dość istotnymi miejscami" o
    > wpływ/wypływ z konta, jego zamknięcie może mi utrudnić dostęp do historii rachunku
    i tym samym wyjaśnienia sporu.

    Ciekawe, niedogodności millenijnoczwartkowe Cię szokują
    a niedogodności Lu_kasowe -- nie.

    > To proste.

    Nie czytałem -- przepraszam, ale Lukas mnie nie interesuje.

    > Przelew wysłano grzmi komunikat dziś, gdy wiadomo, że wyjdzie w poniedziałek. ;-)
    Dla mnie "czas rzeczywisty" oznacza, że jeśli
    > klikam "Wyślij" to wysyła od razu.

    Dla Ciebie. Ale nie dla mnie -- mnie raczej obowiązuje poprawna definicja.

    > Za mało czytam usenet i nie doczytałem o tym ;-)

    Bywa. Za to za dużo piszesz. :) I za dużo czasu poświęcasz finansom.
    To moja opinia -- nie musisz jej brać do głowy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'