    From: osa <o...@g...pl.ee>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB karta kredytowa- szlag mnie trafia
    Date: Thu, 10 May 2012 21:12:14 +0200

    W dniu 2012-05-10 21:07, Paweł pisze:
    > Dla mnie jako konsumenta w/w regulamin jest sprzeczny z Prawami Konsumenta,
    > przelew jest wykonywany w obrębie tego samego banku. Jesli KB24 pracuje z
    > mała przerwą około północy, ich obowiązkiem jest zaksięgować przelew z
    > dniem wykonania. Inaczej jest to po prostu złodziejstwo. Rozumiałbym KB
    > jesli po godz 19 nie można by było zalogować sie do KB24 ...

    Działanie banku nie jest etyczne, ale zasady jego funkcjonowania znałeś
    zlecając przelew po godzinie 19. Bank ze względu na regulamin nie mógł
    uznać Twojej reklamacji za zasadną, mógł za to tak uznać ze względu na
    relacje z klientem... no ale widać na relacjach (i kliencie w ogóle) mu
    nie nie zależy...