    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KB zdziwienie
    Date: Mon, 28 Sep 2009 20:52:58 +0200

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h9qo6c$8kn$1@news.interia.pl...
    > "kris" news:h9qir2$it$1@news.onet.pl

    > jak
    >
    > OK, ale czy rzeczywiście wydrukowanie kartki papieru + wysiłek jaki włoży
    > panienka z bankowego okienka + zużycie tonera w drukarce, po doliczeniu
    > "marży" banku jest warte 10 zł? :) No bez jaj :)

    Kwota jest jaka jest. ale chodzi mi o to ze to 10zł nie jest w jakiś sposob
    obowiazkową oplatą. To jest opłata za DODATKOWE rzeczy. Taki dokument klient
    mógł za darmo wydrukować z netu.
    10zł to jest kwota zaporowa. Bankowi widać nie zależy na klientach tego
    typu. Pare lat temu pamietam KB zlikwidował kolejki przed kasami
    wprowadzajac opłaty za rachunki TV kablowej na poziomie chyba 15zł.
    To samo teraz zrobił kilka miesiecy temu Skokstefczyka- opłata za przelew
    zlecony w kasie przez "nieczłonka"to 15zl. Członkowie Skok płacą od
    99gr(przez net za darmo). Millenium tez chyba za wpłaty gotowkowe na konta
    zewnetrzne ma zaporowe opłaty
    Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort obsługi
    pozostałych klientów.

    Kris