  • Data: 2009-09-28 19:44:52
    Temat: Re: KB zdziwienie
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taki dokument klient mógł za darmo wydrukować z netu.

    Czytaj ze zrozumieniem "Potrzebowałem pilnie wydruk wykonanego przelewu
    w zleceniu stałym, tak od ręki...".

    >Bankowi widać nie zależy na klientach tego typu.

    A konkretnie, bez wypisywania impertynenckich farmazonów?

    >Takie prowizje zmniejszają kolejki w oddziałach i poprawiaja komfort
    obsługi pozostałych klientów.

    Tak? Specjalnością tego banku jest zmniejszanie ilości pracowników, co z
    pewnością przekłada się na "komfort obsługi pozostałych klientów". Kim
    są ci "pozostali klienci"? Bardzo oryginalny sposób myślenia, tak sprzed
    40 lat.

    Bez poważania
    MJ